REQUEST PRICE
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
 
Article successfully added.

Knife Chain with Carabiners and Key Ring, length 47 cm

€5.90 *
Content: 0.62 m (€9.52 * / 1 m)

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready for shipment, delivery in 3-4 days

Request price
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
  • SO-80230
Stainless, strong steel link chain with two karabiners for securing any knife. length: 47 cm... more

Stainless, strong steel link chain with two karabiners for securing any knife.

length: 47 cm
weight: 20 g


1386
Read, write and discuss reviews... more
"Knife Chain with Carabiners and Key Ring, length 47 cm"

Write an evaluation

The fields marked with * are required.

10 Aug 2020

Kette und Karabiner haben eine gute Qualität.Ideales Hilfsmittel um kleinere Ausrüstungsgegenstände sicher in der Einsatzkleidung zu verstauen.

29 Jan 2016

Kette sieht gut aus und ist ordentlich verarbeitet. Bleibt man allerdings mal damit hängen, verbiegt sich der Karabiner sehr leicht!

4 Dec 2015

Wunderbar für die Rettungsmesser. Ich habe sie immer gleich mit bestellt und oft verschenkt. Immer wieder bei ein Messer Kauf.

30 Sep 2013

Super Artikel lang wie versprochen alles super Karabiner auch einfach zuöffnen

9 Dec 2012

Sehr gute Qualität, Schnelle Lieferung wie immer eben!!!

Viewed