REQUEST PRICE
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
 
Article successfully added.

Bullard reflective stripes, for H3000

Bullard Reflexstreifen
€9.90 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready for shipment, delivery in 3-4 days

Request price
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
  • SA-01085
• self-adhesive • circumferential more

• self-adhesive
• circumferential


2442
Read, write and discuss reviews... more
"Bullard reflective stripes, for H3000"

Write an evaluation

The fields marked with * are required.

24 Jun 2012

Das band ist für meine H3000 leider zu kurz gewesen. Da ich davon ausgegangen bin das das Band die richtige Länge hat, habe ich nicht vorher Maß genommen und es direkt aufgeklebt. Musste dann anschließend festtellen das es 3cm zu kurz war.

Admin 2 Dec -1

Hinweis des Herstellers Bullard:Der Reflexstreifen ist flexibel. Beim Aufkleben ist darauf zu achten, dass er ?unter Zug? aufgeklebt wird.Bei dieser Verarbeitung ist die Länge des Streifens ausreichend.

Viewed