REQUEST PRICE
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
 
Article successfully added.

Prymos Fire Extinguisher Spray Universal, content 625 ml, fire class A, B, F

Prymos Feuerlöscher-Spray Universal
€29.90 *
Content: 0.625 l (€47.84 * / 1 l)

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready for shipment, delivery in 3-4 days

Request price
Please enter these characters in the following text field.

Fields with * are required
  • VB-02200
Prymos fire extinguisher spray "Universal" is the standard spray to be used at home. It offers... more

Prymos fire extinguisher spray "Universal" is the standard spray to be used at home. It offers the universal solution for initial fires of solids, liquids and fat fires as well as electrical appliances with a voltage of up to 1000 V. This spray is especially suitable for household, caravans and alike at temperatures from -15 °C up to +50 °C.

diameter: 74 mm
height: 280 mm
contents: 580 ml
fire performance: 3A/13B/5F
pressure (at 20 °C): 9.5 bar (0.9 MPa)
spraying time: 20 sec.
extinguishing agent: extinguishing foam PM-ABF (AFFF)
minimum durability: 3 years
weight: 830 g


mini extinguisher, fire extinguisher, hand-held, aerosol can, spray
Read, write and discuss reviews... more
"Prymos Fire Extinguisher Spray Universal, content 625 ml, fire class A, B, F"

Write an evaluation


Um eine Bewertung abgeben zu können, müssen Sie sich zunächst anmelden.
31 Mar 2015

Sehr gutes Produkt, sehr einfacher Umgang für den Anwender durch geringes Gewicht und Bedienung als Spray, leicht zu verstauen, realistisch für die Brandbekämpfung durch den Laien, gut einsetzbar in allen Büro- und Verwaltungsbereichen, in Werkstätten, Hobbygaragen, Praxen und auch im PKW, auf die Löschmittelwahl achten

10 Dec 2013

Ich habe es zwar noch nicht nutzen müssen, aber ich denke mal für zu Hause reicht es vollkommen aus, falls mal was passiert ...

17 Sep 2013

Gebraucht habe ich noch keinen. Das Produkt Video hat mich aber überzeugt das ich einen für die Wohnung und einen für meine Heimwerkergarage gekauft habe. Es ist zwar kein ?großer? Löscher, sollte aber für jeden Entstehungsbrand reichen. Und besser als eine Pulver Schlacht in der Wohnung.Was fehlt ist eine passende Halterung.

17 Jun 2012

Für den Hausbedarf die perfekt Ergänzung (!) zu einem standardmäßigen Feuerlöscher.

Viewed